door bugaboo op 12 nov 2004, 21:36
Oh ik wil ook zo graag docent drama gaan doen... heb voordat ik de pabo begon al auditie gedaan, en ben niet aangenomen (wat natuurlijk heel erg balen is maar goed) Nadat ik klaar ben met de pabo ga ik het misschien nog een keer proberen, ik heb dan toch weer 4 jaar meer bagage en ik denk dat dat een heleboel scheelt. Die audities zijn trouwens best raar, ik had van tevoren helemaal geen idee wat ik moest verwachten. Die 12 zaterdagen heb ik dus niet gevolgd, ik was namelijk nog zo aan het twijfelen wat ik wilde gaan doen dat ik helemaal niet wist van die cursus vooraf (mag ik dat zo noemen?).
Jullie geven trouwens wel allemaal aan dat je op basisscholen en speciaal onderwijs en HBO opleidingen e.d kunt gaan werken, maar wat dacht je van gewone middelbare scholen? Met de tweede fase bied volgens mij iedere school CKV aan, en volgens mij valt drama daar ook gewoon onder (bij ons iig wel toen) Dat lijkt mij dan weer helemaal leuk!
Maar, heel veel succes met de cursus en met de auditie! ik duim voor je! Waar ga je eigenlijk heen? Ik heb toen in Utrecht auditie gedaan.
Heb jij nog leuke onderwijslinks voor kinderen? Mail ze mij en waarschijnlijk voeg ik ze toe aan mijn eigen bescheiden website! THNX!