Donderdag aanstaande heb ik een sollicitatiegesprek bij Ambrasoft, en als voorbereiding hierop heb ik alvast een heel pakket toegestuurd gekregen met de programma's van het SP9 pakket (WoordTotaal, RekenTotaal, TafelTotaal etc.). Nu vind ik deze programma's wel goed geschikt om lekker mee te oefenen, en sommige oefeneningen zijn ook best wel uitdagend, maar ik vind dat er ook oefeningen bijzitten die minder geschikt zijn om mee te oefenen. Over het algemeen mag het wel wat realistischer en wat uitdagender.
Nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen met Ambrasoft zijn. Gebruiken jullie het veel? Welke onderdelen/oefeningen dan met name? Kunnen jullie kinderen hier goed mee zelfstandig laten werken? Merken jullie dat het helpt om kinderen hiermee te laten oefenen? Vinden kinderen het zelf leuk? Wat is jouw eigen oordeel over de Ambrasoft-programma's?
Als ik aangenomen wordt bij Ambrasoft, wil ik jullie meningen en ervaringen meenemen als suggesties bij de ontwikkeling van een nieuw Ambrasoft-pakket. Alvast bedankt dus!