[quote author=Tries link=board=19;threadid=6668;start=20#msg58828 date=1097005169]
Is dit alleen wat betreft het overblijven of gewoon heel de onderwijssituatie daar?? Ik hoop dat iemand hierop wil reageren?[/quote]
Zweden is een van de mogelijkheden om naar toe te gaan op studiereis, tenminste op de pabo in Den Bosch, misschien niet op alle pabo's?
De hele onderwijssituatie is interessant in Zweden. Ik kan bijna niet stoppen met spuien hoe goed het allemaal geregeld is in Zweden!

Ik zal er maar niet aan beginnen, maar als je gerichte vragen hebt wil er natuurlijk best antwoord op geven!
Misschien is mijn mening niet meer helemaal fair ten opzichte van ons onderwijssysteem. tenslotte heb ik daar 3 dagen rondgelopen en maar (weliswaar zeer intensief!) 3 scholen bekeken. Hier in Nederland heb ik nog niet eens ervaring als full-time leerkracht, dus misschien heb ik het recht niet eens om er al een groot oordeeel over te hebben. En hoe meer ik terug kijk naar Zweden, hoe rooskleuriger het wordt, gaat het met herinneriingen aan je vakantie ook niet zo?