[quote author=lisettuh link=board=22;threadid=5068;start=20#msg45046 date=1089567773]Ik weet niet wat jullie ervaring is???[/quote]
Het is soms heel moeilijk om je mond op te doen. Ik heb tijdens mijn afgelopen stageperiode best wel moeite gehad om dingen wel en niet te zeggen. Uiteindelijk heeft dit geleid tot het vervroegd stoppen met mijn stage. Gelukkig had dit geen nadelige gevolgen voor de rest van mijn opleiding!
Tijdens mijn stage kwam ik er achter dat mijn verwachtingen niet helemaal uitkwamen, mijn mentor had een ontzettend andere manier van dingen aanpakken dan dat ik het had. Een manier met een zeer negatieve invloed naar de kinderen, een manier die absoluut niet bij me past. Ik was niet flexibel genoeg om hier mee om te gaan (dit heb ik zelf zo gezegd, zijn niet de woorden van mijn mentor!), en ik kreeg ook niet de kans om er over te praten. Gelukkig heb ik een goede beoordeling gehad, en uiteindelijk vond ze mijn beslissing om te stoppen met de stage verstandig.
Het belangrijkste leerpunt wat ik nu voor mezelf heb op gesteld is om te blijven praten met mijn mentor, of het nu goed of slecht gaat, hoe moeilijk het ook is!