Beste iedereen,
Eerder vanavond had ik een heel voorstelverhaal getypt, maar ik denk dat ik op een verkeerde knop heb gedrukt, want het is niet terug te vinden...
Ik ben dus Marius, muziekleerkracht op een basisschool (groep 1 t/m

. Ik vind het leuk om inspiratie en ideeën op te doen, en daarnaast andere (aspirant) leerkrachten verder te helpen met hun muziekles in de groep. Schroom niet om vragen te stellen als je bijvoorbeeld iets voor je groep zoekt of je wilt ergens hulp bij!
Ik volg dit schooljaar de opleiding tot intern cultuur coördinator. Dat is een leuke en afwisselende opleiding, waardoor ik nóg enthousiaster voor de kunst- en cultuurvakken word, dan ik al was!
Naast mijn werkzaamheden op school, heb ik sinds kort een nieuwe manier gevonden om mijn enthousiasme te uiten, en wel in een BLOG.
Ik zou graag de link naar mijn blog noemen, omdat ik graag meer lezers voor mijn blog wil, om daarmee misschien meer feedback te kunnen krijgen en mezelf verder te kunnen ontwikkelen. Mijn blog is niet commercieel, en heeft puur als doel om te schrijven en te leren over kunst- en cultuureducatie.
Het blog is hier te vinden:
http://www.decultuurman.nlIk hoop op paboforum.nl een actieve bijdrage te kunnen leveren, met name in het sub-forum Kunstzinnige oriëntatie, maar iedereen mag mij ook gewoon een privé bericht sturen.
Groetjes
Marius