Misschien is het een idee om een specifiek kortlopend individueel handelingen te maken? Om bijvoorbeeld 1 leerling uit te kiezen die moeite heeft met over het tiental heen tellen. Je gaat hier dan bijvoorbeeld 2 weken met deze leerling aan werken. Je schrijft dan op:
- Wat het probleem is (beginsituatie)
- Wat de doelstelling is
- Wat je daaraan wilt gaan doen, hoe vaak, wanneer met welke middelen etc.
- Hoe je dit gaat evalueren
Ik denk dat dit best een zinnige opdracht kan zijn, maar je moet misschien meer kijken naar de uitvoering er van dan naar het maken van het handelingsplan zelf (Maar ik weet niet of de pabo er ook zo over denkt

) In de praktijk doe je dit later ook, alleen dan wat minder uitgebreid: Je signaleert dat een leerling moeite heeft met bepaalde stof en gaat daarmee aan de slag. Bij ons op school schrijven we zulke dingen op de dagplanning (wat een soort mini-handelingsplan is). Door het uit te werken kunnen je begeleiders ook zien dat je weet wat je in zo'n geval doet.
Succes!