Hallo allemaal,
Aanstaande dinsdag komt vanuit de PABO mijn begeleider kijken en mij beoordelen.
Deze beoordeling is voor mij erg belangrijk, omdat het een verlengde stage is van de oorspronkelijke die ik voortijdig heb afgebroken.
Nu heb ik van mijn mentor bevestiging gekregen dat het wel goed zit, maar toch wil ik iets moois neerzetten.
Het gaat om een geschiedenisles waarin ik het op mijn manier mag doen, maar ik moet wel alle teksten lezen en de opdrachten maken.
Eigenlijk krijg ik dus niet zoveel ruimte om het anders te doen en op dit moment zie ik deze opties ook niet, misschien wel als jullie me helpen met meedenken.
Het is de 1e les van het nieuwe hoofdstuk: 'Nederland, waterland'. Het gaat over een verhaal wat de werkzaamheden aan de dijk schetst bij een dreigende overstroming. In groep 8 heb ik tableaus laten maken bij het verhaal, maar ik denk niet dat er hier de ruimte voor is met de beschikbare tijd (45-50 minuten).
Volgens de methode is het: 'vraag kopieerblad maken, verhaal lezen, zelfstandig werken, voortgang controleren, afmaken kopieerbladen.
Wie kan mij helpen?