Ik had hier al een tijdje niet meer meegekeken, omdat ik niet meer als juf werk.
Maar ik heb wel een dochtertje die in mei 2 jaar wordt en ik wil in huis iets met hoeken/thematafels doen. Niet helemaal de doelgroep waar jullie mee werken, maar ik hoop dat jullie toch met me mee willen denken.

Helaas heb ik in de huiskamer geen zeeën van ruimte (het liefst zou ik de kamer willen inrichten als een kleuterklas, hihi), maar het moet me wel gaan lukken om een paar kleine hoekjes te creëren. Boven wil ik een gezellig leeshoekje gaan maken (met een grote zitzak, kussentjes en iets van een klamboe waar we dan onder kunnen zitten). De andere 'hoekjes' wil ik beneden in de huiskamer maken, een aparte speelkamer vind ik niet gezellig.
Nu heb ik al wat dingen verzonnen voor als ze wat ouder is. Eén plekje zal dan opgevuld worden met een keukentje. Een winkeltje met zelfgemaakte spulletjes lijkt me erg leuk en ik zou ook graag een seizoenstafel willen hebben, die dus vier keer per jaar verandert.
Ik word al helemaal enthousiast van wat ik allemaal met haar kan gaan doen, maar ze is nu eigenlijk nog iets te jong voor de dingen die ik in m'n hoofd heb en ik zoek eigenlijk naar ideeën voor nu. Voor een meisje van rond de 2 jaar dus. Ik doe wel activiteiten met haar (tekeningen maken, kleurplaten kleuren, vingerverven op canvasdoek, voorlezen, stoepkrijten, e.d.), maar dat zijn allemaal losse dingen en ik zou dus echt een speciaal themahoekje of -tafeltje voor haar willen maken. Iemand die me een beetje op gang kan helpen?