Deze week heb ik te horen gekregen dat ik voor 3 dagen een vaste aanstelling gekregen heb op een hele leuke basisschool, echt helemaal super! Echter, ik heb de opleiding bewegingsonderwijs nog niet gevolgd. De prijs voor deze opleiding is hoog en vandaar dat ik het steeds uitgesteld heb. Nu moet ik die opleiding gaan halen, wil ik die vaste aanstelling houden (dat was een voorwaarde). Natuurlijk ga ik mij aanmelden voor de opleiding!
Maar mijn directeur raadde mij aan een brief te sturen aan het bestuur, zodat de opleiding misschien (deels) vergoed wordt door de school.. Dit zou helemaal super zijn! Ik heb alleen géén idee hoe ik een brief moet opstellen voor het bestuur, echt heel lastig! Ik had al bedacht dat mijn motivatie voor deze opleiding erin moet, de vele voordelen, dat andere besturen het ook wel eens bekostigen, etc. Maar hoe moet ik beginnen en wat kan er nog meer in de brief??
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Met die brief maak ik altijd een kans dat het bestuur het (deels) gaat betalen

Groetjes, jufinspee