nu niet echt dat ik de verkeerde job gekozen heb want ik hou erg veel van mijn job, maar ik kan het te weinig lossen.
Zit momenteel zo dat er een collega ziek is, we hebben wel een vervanger maar een groot deel van haar taken zijn er bij mij bijgekomen. Zij geeft ondersteuning in een paar klassen en groep 7-8 wordt ontdubbeld voor frans door haar. Verder heeft zij uit groep 6-7 -8 een aantal leerlingen die het gewone niet aankunnen en aparte paketten krijgen.
Ik heb deze paketten er bij gekregen ( de vervanger doet de rest ) ipv de 4 uurtjes dat ik bij de kleuters ging ondersteunen heb ik nu 6 uurtjes ( werk nu dus wel voltijds ) voor al die paketten, die mijn collega normaal op meer uren deed.
Momenteel weet ik gewoon niet waar mijn hoofd staat, bij die paketten is het allemaal niet echt in orde. Dit komt dus op mijn schouders terecht.
Ik ben momenteel doodmoe, weet niet meer wat ik eerst moet doen, en als ik dan probeer me te ontspannen door een leuke activiteit te doen ( buiten de school ) dan zit ik in mijn achterhoofd wel de hele tijd aan school te denken. Ik kan het dus niet lossen

Wie heeft tips voor mij? Wie was vroeger ook zo, en heeft geleerd om dit van zich af te zetten? Hoe doe je dat?
Want ik voel zelf dat het zo niet verder kan.
sann