Ik denk dat het dus ook per opleiding verschilt hoe alles wordt ingevuld.
Ben het helemaal eens met juf Suus.
Op dit moment volg ik ook een deeltijdopleiding. Dit betekent 2 avonden in de week naar school en 1 dag stage.
1 dag stage is echt veel te weing, maar ik heb heel bewust voor een deeltijdopleiding gekozen (ivm werk en gezin).
Ik merk op mijn stageschool dat ze liever willen dat ik vaker kom, ze vergelijken me dan ook vaak met voltijdstudenten

Ik krijg vragen als: Wanneer is jouw stageweek? (antwoord: die heb ik niet) of ga jij ook mee met werkweek (Antwoord: nee, want ik heb colleges en daarbij kan ik mijn gezin en werk niet zomaar achterlaten.
Vanaf januari ga ik mijn LIO lopen. Mijn LIO bestaat uit (verplicht) 3 aaneengesloten dagen in de week, 5 maanden lang.
Ik hoop in deze 5 maanden heel veel bij te leren, omdat ik nog niet het gevoel heb een " volwaardige" juf te zijn. Standaard lesjes, orde handhaven, gesprekken met leerlingen etc gaan allemaal goed. Ik heb echter nog nooit een vergadering bijgewoond, nog nooit een rapportbespreking meegemaakt, nooit in een commissie gezeten. Dit zou ik toch graag willen leren, voordat ik het echte werkveld ga betreden.
Wat betreft de PABO opleidingen: er zijn zo veel verschillen!
Zelf moet ik tijdens mijn LIO een scriptie schrijven en nog een minor volgen ( in totaal moeten wij 3 minors hebben gevolgd) , terwijl mijn vriendin, die op een andere PABO zit (zelfde regio), alleen maar 1 minor hoeft te volgen en geen scriptie hoeft te schrijven..........
Zo zie je maar hoe groot de verschillen kunnen zijn!