het is alweer even geleden dat ik hier geschreven heb.
vorige week hebben we genoten van een lang weekend Zeeland

(inclusief sauna in het huisje

)
Ik heb alle schoolperikelen even van me af kunnen zetten.
De dagen erna ben ik lekker in huis aan het rommelen geweest.
Ondertussen heb ik een overzicht gemaakt van wat ik wel en niet wil en wat ik wel kan en wat ik nog moet ontwikkelen.
Nu ben ik langzaam aan weer begonnen met verslagen aanpassen (wat kan ik nu al wel doen (met enige aanpassingen) en waar ben ik echt een school bij nodig).
Donderdag heb ik een gesprek met mijn begeleider op de pabo. Dan hoor ik hopelijk wat hij voor mij kan betekenen en kunnen we het erover hebben hoe het verder moet en kan...
Vrijdag heb ik supervisie. Daar kijk ik erg naar uit.
Ik heb het allemaal een beetje kunnen laten bezinken. Ik weet nog steeds zeker dat ik de pabo wil en kan afmaken. Daarna wil ik graag richting RT en parttime (2 of 3 dagen) voor de klas.
Ik heb ondertussen wel door dat ik dat waarschijnlijk dit schooljaar helaas niet meer ga redden...Er is waarschijnlijk geen school waar ik nu nog mij lio kan afmaken en ook moet ik nog best veel tijd besteden aan de verslagen, waar de afgelopen weken niet echt van gekomen is...
Ik ga denk ik ook de decaan op de pabo eens opzoeken. Ik zag gisteren op zijn site dat je zo wie zo naar hem toe moet bij studievertraging (nooit geweten en ook nooit te horen gekregen van mijn begeleiders) omdat hij tips en info kan geven en misschien dingen kan regelen.
Vanaf nu ga ik weer actief bezig voor school. Ik ga alle tips

uit dit topic nog eens op een rijtje zetten nu ik wat rustiger en realistiser naar de situatie kijk. Er staat zoveel in wat nog niet tot mij door kon dringen 2 weken geleden..