Misschien is het een stomme vraag, maar ik ga na de herfstvakantie mijn blokstage in. Nu moet ik van mijn coach (van Fontys) een reflectievooraf maken. En daarin moeten mijn doelen voor mijn blokstage in komen. Ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar aan mijn stagebegeleidster te vragen of zij iets ziet wat anders moet of een leerdoel ziet. Ze zegt ieder keer dat het allemaal al goed gaat. En dat ik eigenlijk al mijn diploma moet hebben, omdat het zo goed gaat. Hierdoor vind ik het harstikke moeilijk om doelen te formuleren. Natuurlijk heb je altijd wel dingen die je nog moet leren. Ik weet vanmezelf dat ik:
- iets met gesprekken ouders moet doen. Want tot nu toe heb ik het bijgewoond. En heb mijn gedachten over het onderwerp gezegd. Ik heb ieder keer mijn stagebegeleidster aangevuld.
- iets met organisatie. Nu doe ik al veel dingen zelfstandig. Maar ik denk dat er dan meer dingen zullen zijn die dan komen bijkijken.
Wat moet je in het algemeen tijdens je blokstage kunnen? Staat dat ergens in?
(Ik heb alle competenties al bestudeerd. En ben al met de meesten bezig geweest.)
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :-(
Groetjes Deryam