door Lautje1984 op 02 dec 2007, 16:42
Het gaat redelijk goed. Ik heb de laatste week een beetje een dip gehad. Komt ook door mijn thuissituatie (mijn opa heeft heel slecht gelegen gelukkig krabbelt hij langzaam er weer bovenop, maar het speelt wel weer mee in wat je doet). Ik merkte hierdoor wel dat ik dan minder geduld heb en snel reageer op dingen en meestal ook niet positief. Ik ben nu bang dat ik hierin blijf hangen (net zoals ik vorig jaar heb gehad) Elke dag is weer een nieuwe start, maar als je niet lekker in je vel zit dan gaat het minder makkelijk en dat vind ik eigenlijk best erg. De kinderen kunnen er niks aan doen en dan is het natuurlijk ook geen lekkere tijd. Sinterklaas en kerst (en de rapporten) zorgt ook voor drukte in de klas, gelukkig zie ik het wel als een gezellige drukte....
Ik merk wel dat ik sneller terug kan schakelen en sneller door heb waar ik mee bezig ben, maar toch blijft die angst; wat nou als het zo blijft!
Ik heb ook mijn beoordeling gehad en die was goed, ik moet soms wel duidelijker zijn tegen de klas over wat ik van ze verwacht, hierdoor creeër ik natuurlijk ook onrust in de groep en ik moest een wat positievere toon krijgen, maar dat had ik zelf al wel in de gaten, gelukkig. Dus als ik het zo bekijken is het helemaal geen slechte beoordeling en de kinderen zijn zo leuk en enthousiast over alles dat ik eigenlijk ook wel weer energie ervan krijg...
Dus al met al gaat het prima met mijn stage, alleen ben ik zelf een beetje wiebelig ik ben blij als de vakantie begonnen is....