Aangezien ik op dit moment thuis zit (ik ben geopereerd aan mijn keelamandelen) en niet veel doen mag... begint mijn nieuwe baan al erg te kriebelen. Ik heb aardig op een rijtje wat ik moet doen ter voorbereiding van een baan in het basisonderwijs, maar geen idee over het voortgezet onderwijs!
Ik heb gebruikersexemplaren aangevraagd voor de boeken die ik moet gebruiken, maar die zijn er helaas nog niet. Verder wil ik gaan nadenken over regels in de klas en vooral de administratie! Hoe houd ik dit bij van de vele vakken die ik ga geven? (het is uitgekomen op 5 vakken + een mentoraat, in totaal 20 lesuren)
Wie heeft er tips? Hoe bereiden jullie je lessen voor? Maak je een jaarplanning? Hoe houd je de cijfers bij?
Ik wil zo graag wat doen.. maar weet niet waar te beginnen! (natuurlijk geniet ik ook van mijn vakantie... maar op dit moment verveel ik mee aardig omdat ik dus verplicht thuis zit... grr.. niks voor mij!)
Ik heb eind vorig schooljaar al een aantal dingen doorgenomen met mijn begeleider over de kinderen, de echte dossiers doe ik begin volgend jaar!