Ongeveer 20 jaar geleden in 1990 heb ik, Martine Dijkhuizen, 2 jaar PABO gevolgd. Helaas bleek het niet helemaal mijn ding en ben uiteindelijk de financiƫle kant opgegaan via HEAO Bedrijfseconomie.
Ongeveer 20 jaar later, in 2008, bloeide de passie voor het onderwijs weer op als moeder van Stan van 5. Als ouder in de ouderraad stortte ik me helemaal op het organiseren van allerlei activiteiten voor de school, zoals het organiseren van een goedbezochte Open Dag, vernieuwen van de schoolkrant, regelen van de schoolreis en nog veel meer. Dit alles naast mijn baan als Business Analyst bij Siemens.
Ik zocht hiervoor regelmatig op internet naar nieuwe ideeƫn voor de school. Tijdens mijn zoektocht kwam ik nogal wat verrassende websites tegen die ik graag met anderen wilde delen. Ik miste een volledige website waar alles op stond, het liefst per provincie en besloot daarvoor het initiatief te nemen.
Mijn ideeƫn en de technische kennis van Sven van der Steeg hebben er voor gezorgd dat is ontstaan. En we zijn er trots op!
richt zich op onderwijzend personeel, ouderraden, helpende ouders en verder iedereen die activiteiten buiten de les willen organiseren.
Kom eens langs bij de kraam en laat weten wat je ervan vindt!