Ik ben op Rhodos geweest op vakantie en heb daar zeker genoten! Ik vind Rodos zeker een aanrader. Je hebt een heel mooi oud centrum, waar je leuk en mooi kunt shoppen. Een aanrader is om een wandeling te maken over de oude stadsmuur. Dit geeft een geweldig uitzicht.
Ik had zelf ook een appartement in een hotel in Rhodos-stad. We zaten naast de bar-street, waar je heerlijk langs de barretjes kun gaan, lekker een thingy drinken. Ook heb je er disco's, maar daar heb ik niet veel van gezien. Ik ben niet iemand die helemaal uit zijn dak gaat 's avonds, maar gezellig een thingy drinken en mensen kijken vind ik wel erg leuk. Daar was genoeg ruimte voor.
Het strand, daar zaten wij vlak naast en zijn we dus ook heel veel geweest. Voor een prikkie een standstoel huren voor een dag en lekker een boek lezen en even het water in.
Voor mij was het een heerlijke vakantie. NIet fantastisch, want we hebben ontdekt dat mijn vriendin en ik net een andere invulling geven aan onze vakantie. Zeker gezellig, maar ik had iets meer willen doen/ondernemen. Daar was genoeg mogelijkheid voor, maar mijn vriendin had minder zin..........
Wij waren met vaya. In rhodos ontdekten dat dit heel veel goedkoper was dan de buren die EXACT hetzelfde appartement hadden....
http://www.vaya.nl/vliegvakanties/vlieg ... &tc=RHO152Het is al wel even geleden, dus ik weet niet zeker meer of alles hetzelfde is. Wij waren erg tevreden over het hotel/appartement.
Zorgen moet je doen, niet maken. (loesje)
2016-2017: Nieuwe uitdaging met een groep 3b/4a/4b/5a (27 leerlingen)