door Micky op 30 sep 2006, 13:47
Sorry voor de late reactie, maar heb het doordeweeks zo druk met mijn klasje dat ik mijzelf de tijd niet gun om even op het forum te kijken. Bedankt voor al jullie reacties. Het maakt mijn keuze nog niet makkelijker. Ik heb er namelijk hartstikke veel zin in, maar wil ook mijn klas goed op orde houden. Ik kwam er bij hogeschool Inholland niet helemaal uit hoe lang de opleiding duurde. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat hij maar een half jaar duurt.
Kerninformatie Type Opleiding
Duur Zestien bijeenkomsten gedurende een half jaar
Locaties Alkmaar, Den Haag, Haarlem, Rotterdam en Purmerend
Data Zie voor de data en de verschillende locaties het kopje "lestijden" in het linkermenu
Prijs € 825 per blok
Ik heb zelf ook op Inholland gezeten en dat is mij niet heel goed bevallen, maar het is wel het dichtst in de buurt.
Bij hogeschool Leiden las ik het volgende:
De bevoegde leraar basisonderwijs die de leergang volgt is tijdelijk, gedurende maximaal twee aaneengesloten schooljaren, bevoegd om bewegingsonderwijs te geven aan alle groepen.
Betekend dit dat je bevoegdheid maar twee jaar geldig is of begrijp ik het verkeerd?
En dan nog een laatste vraag: een stageplek zoeken is niet zo lastig. Ik kan gym geven aan mijn eigen groep. Maar daar moet dan ook een begeleider bij aanwezig zijn? Want er is niemand om mij te begeleiden denk ik.
Alvast ontzettend bedankt voor alle moeite en informatie, ben al weer heel wat wijzer!!!
Annemieke
Full-time groep 3! Maar wat wordt het volgend jaar???