Grmbl.... heel verhaal getikt, doe ik iets fout..... Nog een keer dan maar.
Voor moederdag maken mn kinderen (gr. 4/6) een mandje. Bij de Xenos zag ik het staan en ik vond het echt een leuk mandje. Het is van karton en erom heen zitten van oude folders rolletjes. Deze zitten vastgeplakt waardoor het een heel stevig mandje is geworden. Vandaag hebben de kinderen het malletje uitgeknipt (vriend heeft dat op zn werk getekend, heel handig, kon ik het mandje heel laten

), daarna overgetrokken op karton en dat ook weer uitgeknipt. Voor groep 4 toch best pittig maar ze hebben echt super gewerkt! Heerlijk om te zien! Ik heb de mandjes in elkaar gezet (plakbandje op de hoeken) en morgen gaan we dus rolletjes rollen van folders. Het is een beetje moeilijk uit te leggen en ik kan helaas ook geen foto vinden op i-net.
Voor vaderdag ga ik een soort van WK- pakket maken. De kinderen maken een shirt (mijn papa is de nummer 1), dit vouwen ze (). Verder maken we m.b.v. een schaarmechaniek een applaus voor Oranje (). Ik heb de spatels besteld bij de apotheek en de concierge boort de gaten erin. Verder laat ik ze misschien ook nog een hoed en toeter maken, maar dat hangt ook van de tijd af.
Ik wil bij dat shirtje alleen graag een witte kraag, maar heb geen idee hoe ik dat moet gaan oplossen. Ik denk dus dat ze dat er maar op moeten plakken of verven. Iemand misschien suggesties?
Sinds 1 augustus 2010 directeur op een school met +/- 125 leerlingen, dit jaar ook leerkracht van groep 7/8 en ik volg een opleiding... Kortom druk bezig!