Diploma behaald, wat nu? (Salaris, tredes, terugwerking)

Bespreek hier zaken die je als afgestudeerd leerkracht tegenkomt: solliciteren, invallen, salaris, functioneringsgesprekken, e.d.

Moderator: miekiemousie

Diploma behaald, wat nu? (Salaris, tredes, terugwerking)

Berichtdoor Leeuwarden123 op 07 jun 2022, 18:05

Hoi iedereen,

Ik heb na acht jaar pabo mijn diploma behaald :D . Heel fijn natuurlijk want het ging allemaal niet zonder slag of stoot. De afgelopen vier jaar sta ik al volledig voor de klas in Leeuwarden met dit jaar ook al stagaires die ik begeleid. Het ding is alleen dat ik, omdat ik geen diploma had, betaald kreeg als leerkracht ondersteuner. Nu ik mijn diploma wel heb gehaald vraag ik mij af wat jullie zouden vragen qua salaris, tredes en misschien salaris met terugwerkende kracht.
Toen ik bij deze schoolgemeenschap kwam werken, werd er wel gesproken over het verschil van leerkracht en leerkracht ondersteuner met terugwerkende kracht krijgen na het behalen van diploma, maar het heeft bij mij door omstandigheden nu wel vier jaar geduurd en ik heb niks zwart op wit.
Qua treden zit ik nu in trede vier van leerkracht ondersteuner en ik weet niet of ik nu wel die tredes ook zal krijgen als leerkracht.

Alle tips zijn heel erg welkom. Ik ga donderdag met mijn directeur praten. Hij is heel vriendelijk en behulpzaam, maar ik vind het lastig om eisen te stellen, want het is ook een heel erg leuke school.
Leeuwarden123
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 07 jun 2022, 17:56
Groep: 6
PABO jaar: 4

Keer terug naar In het werkveld

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron