door krokeledokus op 20 dec 2004, 20:02
hoi bubble-star
ik heb zelf ook de havo gedaan, voor dat ik naar de pabo ging. In principe zijn alle profielen goed. Het is eigenlijk best simpel, kies het profiel dat jou leuk lijkt en met de vakken die jij goed kunt.
Alle leerkrachten zijn namelijk ook anders. Denk maar terug aan de basisschool, met de ene leerkracht knutselde je veel, terwijl de andere juist graag geschiedenisverhalen vertelde, en weer een ander wist op alle technische vragen atnwoord.
Wat juffie Ans zegt merk ik ook heel erg op de pabo. Vanuit de havo heb je echt weinig problemen met de theorie, maar praktijk/stage ervaringen heb je helemaal nog niet. Daar moet je dus nog erg in groeien.
trouwens wel goed dat je nu al zo serieus bezg ben met welke opleiding je wil gaat doen! Ik zou zeggen kijk vooral nog even rustig rond naar andere opleidingen en focus je je niet gelijk op de pabo.
21 februari afgestudeerd. Tot de zomervakantie gewerkt in mijn oude lio-klas. Groep 1/2 in Amsterdam (school met kaleidoscoop.) Val nu een beetje overal en nergens in. In januari ga ik voor ruim een half jaar naar Moldavië!