door Boompje op 22 jun 2004, 14:36
zelf ben ik ook an de pabo pedagogiek gaan studeren in Nijmegen.Dit was het laatste jaar dat het ook in deeltijd werd aangeboden. Deeltijd is bij ons 2 dagen, maar dan niet 's avonds! Ook moet je je zeker beseffen dat het om een universitaire studie gaat, die je niet 'er zomaar even bij doet'. Als je werken en studeren wilt combineren kun je volgens mij beter iets anders kiezen. (uitzonderingen natuurlijk daargelaten, maa rhet lijkt mij echt té zwaar)
Voltijd is goed te doen, maar je kunt e rniet echt veel naast werken. Op de pabo werkte ik meestal zo'n 20 uur per week ernaast. Dat kan dus niet meer. Werk nu dus de donderdagavond en de zaterdag in een winkel, dat kan altijd.
Er zijn verschillende periodes, met verschillende dagen vrij. Ik heb het afgelopen jaar periodes gehad met 4 dagen per week college, maar ook met 2 dagen. Ook komt er nog heel wat lees- en studeerwerk bij. in de periodes dat ik niet veel te doen heb, geef ik dit door bij de invalpoule, en meestal kan ik dan wel invallen!