door Anita op 15 mei 2005, 13:32
Ik doe deze opleiding in 2jarig deeltijd.
Ik ga iedere dinsdagavond naar school in Utrecht (Fontys/OSO) en heb les van 18.00 tot 21.30. De opleiding wordt in meerdere plaatsen gegeven op verschillende avonden.
De opleiding is opgebouwd in modules. Zo ben ik dit jaar begonnen met een orienterende module, daarna kregen we lezen, spelling en gesprekstechniek. Nu zijn we met de laatste van dit jaar bezig over begrijpend lezen en NT2. Volgend jaar krijgen we in ieder geval nog rekenen, schrijven en gedrag en verder weet ik het zo niet.
Ik werk op dit moment 4 dagen op school en dan is het goed te combineren. Hoewel ik nu wel de hele vakantie achter de computer heb gezeten. Met een fulltime baan is het ook wel te combineren, maar dan moet je wel de gelegenheid hebben om af en toe onder schooltijd met een kind apart te gaan voor een onderzoek. Het is te doen, maar ik heb studiegenoten die dat op school onderling niet geregeld krijgen en dus het hele jaar al alle ADV-tijd erin stoppen om dan toch op school te zijn.
Dit is dus iets dat je zelf af zou moeten wegen, of het te doen is in jouw situatie.
Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel!
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt
Altijd blijven leren!