door Anita op 15 apr 2013, 20:45
Zoals ik het begrepen heb kun je voor een tweede master een hoger bedrag ontvangen als Lerarenbeurs omdat je inderdaad instellingscollegegeld moet betalen.
@moimoi
Jouw vraag is een vraag die ik mezelf natuurlijk ook gesteld heb. Ik weet echter voor mezelf nog niet goed wat mijn volgende stap zal zijn. Directie en IB'er vinden allebei dat ik hun opvolger ben en dat hun plaats de beste voor mij zal zijn over een paar jaar. Ik weet dat nog zo net niet... Bij allebei de functies zie ik heel veel dingen die ik leuk vind, maar ik zie ook de negatieve kanten.
Met deze studie doe ik kennis op die ik voor beide functies zou kunnen gebruiken, maar intussen ben ik bezig in de rol die mij het best ligt: de rol van motor binnen de school, plannen in gang zetten en daar andere mensen enthousiast voor maken (en dat in dat geval ook wetenschappelijk onderbouwen).
Een bijkomend 'probleem' is dat er in mijn regio eigenlijk geen ruimte is voor middenmanagement binnen de scholen. De scholen zijn klein en worden alleen maar kleiner de komende jaren. De rol van bouwcoördinator of of adjunct is dus totaal niet aanwezig.
Ik zie mezelf wel als trainer werken bij bijvoorbeeld CED-groep of een uitgever maar ik heb geen idee hoe ik daar in zou moeten rollen.
Morgenavond is er een Open Avond van deze studie maar helaas heb ik dan al een schoolverplichting staan. Vandaar dat ik hoopte dat iemand deze studie zou kennen, maar helemaal niemand dus?
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt
Altijd blijven leren!