Geen stage, maar op de NSO:
J.: Ja Samira, vandaag gaat het gebeuren !
Ik : Oh J. Wat gaat er vandaag gebeuren dan ?
Ze ( 5 jaar...denk ik) keek mij aan alsof ik van Mars kwam.
J. : *zucht* trouwen natuurlijk !!! ( er volgde nog net geen Duuuuuuh, maar het scheelde niet veel).
Ik: Oh..goh wat leuk, dat wist ik niet ( collega in een deuk), met wie dan ?
J. *zet haar handjes in haar zij, koppie schuin* Jeetje Samira, je weet ook helemaal niks ! Met B. ( 4 jaar, autistje, onderdeel van een doldwaze auti tweeling

) natuurlijk, dat weet je toch wel ?
B. Jaaaaaa want ik ben verliefd op Samira !
Ik: Oooh dus wij gaan trouwen B.?
B. : Jaahaaa ! Maar nu nog een goeie plek zoeken om te trouwen...*kijkt rond*....Daar ! *wijst recht naar de wc's, en sleurt mij daar naartoe*.
J. stond geduldig te wachten, bood aan ons wel te helpen trouwen ( wat lief), wachten tot wij netjes op onze "perfecte" trouwlocatie stonden, kijk mij aan... haar geduld raakte langzaam op... "Nou ga dan !".
Ik : Ehm... wat bedoel je precies J. ?
J: *zucht* trouwen natuurlijk !
Ik : Goed ( keek toen mijn collega aan van "wat word er nu van mij verwacht ? " College wist dat eigenlijk ook niet zo goed)... Hoe moet ik precies trouwen ?
J: *zucht* Samira !?! Jij bent al ZO oud ( 20 ? ) en je weet niet eens hoe je moet trouwen ??? oO. Jij weet ook echt niks he ?

Ego even flink de grond in gestampt door een pittige kleine dame

. Het kwam allemaal wel goed hoor, ik ben netjes volgens de regels daarna met B. getrouwd ( J. had het voorgedaan, je moest samen "dansen"en dan ben je getrouwd, stom dat ik dat niet wist zeg :S ).
En J. heeft het later wel weer goed gemaakt door te zeggen dat ik "soms"wel eens wat wist, en dat ik wel de allerliefste en leukste "juffie"was, maar dat ik ook wel een beetje gek doe soms..vaak...eigenlijk altij- Dankjewel J. !
Mis die kids wel

( met name mijn "autistjes"

).