Hallo allemaal,
Afgelopen jaar niet veel op het forum geweest, maar nu zit ik met een hele lastige keuze die ik moet gaan maken en ik hoop dat jullie naar mijn vraag willen kijken.
Ik weet het echt niet meer.
Agelopen jaar heb ik op de Marnix Academie de PABO. Hier heb ik 3 kansen voor de rekentoets gehad. Ik begon met 51 punten, 2e kans: 72 punten en helaas ook de 3e kans niet gehaald: 82 punten. Ik besloot om me in te schrijven bij de HU in Amersfoort en daar de zomercursus te doen. Vandaag had ik daar de toets. De 4e kans. Helaas weer niet gehaad en ik weet niet of ik het nog op kan brengen om voor een 5e keer de toets te maken.
Voor de rest heb ik alles ruimschoots gehaald en had ik genoeg punten om over te kunnen, zonder mijn assesment gehaald te hebben.
Nu heb ik een paar opties:
- Ik ga de toets voor de 5e keer maken op de HU. Ik heb alleen bijna alles al gedaan aan voorbereiding; cursussen, trainingen, bijles etc.
- Ik stop met de PABO en ga werken op het kinderdagverblijf. Ik ben al onderwijsassistente.
- Ik ga deeltijd studeren.
Ik weet het echt niet... Het liefst ga ik gewoon door. Ik weet waar het aan ligt. Ik heb moeite met verhaaltjessommen en sommen met grote getallen. Zoals het er nu uitziet ga ik door als ik een score van 90 of hoger heb. Mijn motivatie is groot, vind het heerlijk om voor de klas te staan, maar die rekentoets blijft me nekken...
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes Manon