door Lionne op 31 mei 2009, 22:23
Ik doe een speciaal traject van de voltijd pabo, opleiden in de school. Vanuit de overkoepelende organisatie van de Gereformeerde scholen in West-Nederland (GPOWN) krijg ik daardoor die vergoeding.
Op de school waar ik heb gesproken hebben ze vrij weinig ervaring met LIO'ers, maar de locatieleider zei al wel dat hij mij niet als LIO-werknemer aan kan nemen. Dat had ik ook totaal niet verwacht. Die 150 euro die ik nu krijg komt vanaf de overkoepelende organisatie, en niet uit de school zelf, en als ik het goed heb krijg ik die sowieso. De locatieleider vond dat eigenlijk wel weer weinig voor het werk wat ik zou gaan doen (drie dagen, 21 weken), maar wist ook niet hoeveel hij mij wel kon geven.
Verder was alles nog een beetje vaag, welke groep was ook nog niet duidelijk. Ik vond het wel een positief gesprek en hij ook gelukkig. Deze week ga ik meer horen, ook welke groep het zal gaan worden. Dat wil ik natuurlijk uiteraard weten voor ik ja of nee zeg.
De vergoeding maakt mij verder weinig uit, maar hij vroeg wat ik zou verwachten. Ik woon nog bij mijn ouders en krijg stufie. Het is niet veel ,maar rondkomen wil wel. Ik hoop er vooral veel van te gaan leren.