Hier denk ik ook wel eens aan Elfje.
Ik doe nu moeite om eerder af te studeren (volgend jaar maart / april) om dan lekker aan de slag te kunnen, maar wat brengt dat!
Als er bij mij op stage een invalster komt dan probeer ik wel het proces een beetje te vragen. Hier heb je een eerste / en een tweede lijst (of de benaming klopt weet ik niet) maar op de eerste heb je eigenlijk altijd werk (dan ga je ook overal heen waar ze je voor bellen) en op e tweede mag je ook nee zeggen. Die eerste lijst is heel populair.
Van mijn SLB'er kreeg ik e tip me niet te druk te maken. Als je je LIO in gaat weten ze al wat ze met je willen / of ze je misschien iets kunnen bieden. Daar komt bij dat ik zelf gevraagd ben voor de LIO plek van volgend jaar en dat mijn stagebegeleider (vauit de stichting) erg enthousiast was dat ik terug zou komen. Dus daar hoop ik dan maar op. Dat zij mij binnen de stichting kunnen binnenlozen, of op die school.
Ik wilde eerst gelijk een fulltime baan in één klas, maar dat beeld heb ik laten varen. Dat zou wel erg perfect zijn na mijn opleiding.
Ik hoop het wel, maar dat beeld stel ik steeds meer bij.