Ik heb vandaag op school genoten van mijn klas die zo goed aan het werk was. We begonnen met de rekentoets, daarna gingen ze verder met de weektaak.Tot de pauze hebben ze ontzettend goed zelfstandig zitten werken. We hebben met elkaar gelijk de rekentoets nagekeken, wat waren ze daar serieus mee bezig!
Na de pauze gaf mijn nieuwe stagiaire haar eerste lessen. Mijn groep die nog wel eens kan rellen als er anderen voor de klas staan gedroegen zich ook daar voorbeeldig!
Op donderdag heb ik mijn gymmiddag. Ik ga dan eerst gymmen met 3/4 en daarna met mijn eigen groep. Mijn collega van 3/4 waarschuwde al dat het net stuiterballetjes waren vandaag. Ik heb ze daarom heel lang laten inlopen. Met ze besproken dat ze blijkbaar teveel energie hadden en dat ze nu de kans hadden om die kwijt te raken. Geweldig hoe leuk ze dat dan vinden. Ze hebben echt heel veel rondjes gelopen...
Daarna een fijne gymles gehad met ze en terug op school waren ze een stuk rustiger. Daarna naar mijn eigen groep. Die hadden zich eindelijk eens goed gedragen bij de ouders tijdens docu. Daarna ook met hen lekker gegymd.
Morgenmiddag hebben mijn kids absoluut verdiend om eens gezellig met zijn allen thee te drinken met een koekje!