living puppets maggy

Wil je een boek kopen of juist een boek verkopen? Of heb je andere vragen/verzoekjes?

Moderator: timgearz

living puppets maggy

Berichtdoor ramoon op 02 maart 2010, 12:03

Hoi

Ik ben Maggy een living puppet. De kinderen in de klas vinden mijn broer Benny veel leuker en daarom ben ik op zoek naar een nieuw huisje om te mogen wonen.

Ik ben helemaal nieuw en maar 1 keer te zien geweest in de klas. Helaas vonden de kinderen mij niet leuk. ( deze juf heeft een echte jongensklas) Ik heb nog wel nieuwe kleren gekregen en hele mooie nieuwe laarzen. Echte stoere cowboy laarzen.
Ook mijn eigen kleren heb ik nog inclusief de sandalen. Eventueel heb ik nog meer nieuwe kleren. Zelfs bert & ernie pantoffels. Ook krijg je bij mij een orginele draagtas cadeau.

Ik ben ongeveer 65 cm groot, heb kleding maat 68/ 70 en schoenmaat 23 past mij goed. Ook ben ik indien nodig te wassen op 30 graden.

Bij wie mag ik komen wonen?

Voor € 70,- mag ik verhuizen, inclusief al mijn nieuwe kleren ( helft nog met prijskaartje) nieuwe schoencollectie en een draagtas.

Ik krijg de foto's er niet op, dus hier is de link naar marktplaats http://link.marktplaats.nl/324577863
Juf van groep 1/2
ramoon
PABOforum Baby

Keer terug naar Vraag en Aanbod