Ik ben de eigenaresse van de website . Op mijn website staat een lessendatabase met meer dan 300 lesideeen voor het primair onderwijs. En nu kun jij ook deze lessendatabase op jouw site plaatsen. Door het plaatsen van de JaJuf Widget op jouw website kun je jouw bezoekers laten zoeken in een lessendatabase met daarin honderden lesideeen voor het primair onderwijs.
De widget is een lesidee zoekbox, zoals die ook op www.JaJuf.nl te zien is. Je bezoekers kunnen dan lessen zoeken met de zoekcriteria's groep, leergebied, thema en onderwerp. Het plaatsen van de widget is makkelijk en gratis! het enige wat je moet doen is de widget code van het formaat widget dat jij mooi vindt te plaatsen in de html-code van je site. Dat is alles!
De JaJuf lesidee widget code kun je vinden op de widgets pagina van JaJuf.nl (). Kopieer een van de widget codes en plaats hem in de HTML code van je website!
Bovendien krijgt de website waarop de widget het meest gebruikt wordt iedere maand een Bol.com cadeaubon thuisgestuurd! Dan moet je me wel even laten weten dat je de widget geplaatst hebt!
Ik hoop je snel te zien op www.JaJuf.nl!