Zoek eens op je computer naar het programma Frontpage. Als je gebruik maakt van Microsoft Word en dat soort programma's, is de kans groot dat Frontpage ongemerkt ook al op je computer is geïnstalleerd. Met Frontpage kun je op een vrij simpele manier een aardige website maken. Eigenlijk is dat met Frontpage niet anders dan het opmaken van een document zoals in Word.
Frontpage is dan ook een programma dat ik voor beginnende websitebouwers aanbeveel. Verder vind je bij de computerboer vaak voor enkele tientjes zeer geschikte website-software waarmee je heel gemakkelijk prachtige resultaten krijgt.
Je hebt trouwens ook in ieder geval een plek op het web nodig waar je jouw website gaat neerzetten. Vaak kun je dit via je internetprovider regelen, maar mijn ervaring is dat je dan behoorlijk beperkt bent in de mogelijkheden. Voor een goed webhostingpakketje met domeinnaam erbij ben je al vanaf 40 euro per jaar klaar. Een webhost waar ik zelf goede ervaringen mee heb is
www.sohosted.com.
Mocht je nog verdere vragen hierover hebben, stel ze dan gerust. Er valt veel over dit onderwerp te vertellen, maar net zoals in het onderwijs leer je het snelst door gewoon te beginnen

.
Succes!
Wees gewoon jezelf. Meer kun je niet zijn.