Twisting Tangrams

Wil je een boek kopen of juist een boek verkopen? Of heb je andere vragen/verzoekjes?

Moderator: timgearz

Twisting Tangrams

Berichtdoor Mark van de Weg op 01 okt 2017, 21:00

Beste leden van PABO-forum, meesters en juffen.
Om te beginnen zal ik mij even voorstellen want ik ben net nieuw hier. Mijn naam is Mark van de Weg uit Kampen wat ligt in de provincie Overijssel en ik ben net lid geworden van Paboforum.
Natuurlijk vind ik het leuk om mee te praten betreft verschillende onderwerpen, maar ik kom ook om wat te vragen.

Eerst mijn uitleg.
In 2009 heb ik een spel bedacht en heb ik het bij een Nederlandse uitgever gebracht en in het jaar 2010 is mijn bedachte spel Twisting Tangrams op de markt gekomen in Nederland.
Van de spellenuitgever heb ik begrepen dat mijn bedachte spel Twisting Tangrams voornamelijk op basisscholen verkocht ging worden, maar ik heb slechts 13 keer een bericht gekregen van de spellenuitgever dat er een spel Twisting Tangrams
verkocht is.

Daarom wil ik de meesters en juffen vragen om mij te vertellen als ze voor hun klas het spel Twisting Tangrams besteld hebben, u zult mij er erg mee helpen.
Het gaat dus om het spel Twisting Tangrams dat op de markt is gekomen in 2010 en het is een boekje met 7 magnetische stukjes met 300 puzzelopdrachten met de volgende categorieën

1. Mensenpuzzels 60 puzzelopdrachten
2. Dierenpuzzels 60 puzzelopdrachten
3. Botenpuzzels 60 puzzelopdrachten
4. Objectenpuzzels 60 puzzelopdrachten
5. Bonusobjectenpuzzels 60 puzzelopdrachten
Totaal dus 300 Puzzelopdrachten

Nu heb ik geprobeerd om er een foto bij te doen via bijlage toevoegen, maar u kunt ook op google kijken en intikken Twisting Tangrams.
De kaft is blauw, Twisting Tangrams is in het geel geschreven.

Overigens heb ik zelf nog 38 spellen Twisting Tangrams thuis liggen die ik te koop aanbied voor slechts 3 euro per stuk.
Oplossingen worden meegestuurd op CD-Rom.
Het spel Twisting Tangrams en CD-Rom met oplossingen passen door de brievenbus.

https://www.youtube.com/watch?v=G7oXTYVdSa0

Ik hoop velen positieve reacties te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten:

Mark van de Weg
Mark van de Weg
PABOforum Baby
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 01 okt 2017, 19:26
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Twisting Tangrams

Berichtdoor Joke op 02 okt 2017, 08:56

Ik ben begonnen met het instructiefilmpje, maar het duurt wel erg lang, ik heb het niet uitgekeken. Ik zag wel de
opdrachten in spiegelbeeld (doorgespoeld), dat vond ik wel leuk, vooral omdat je dan precies alle deeltjes gebruikt.
Kun je uitleggen waarom het 'Twisting' heet? Is dat in verband met het spiegelen? En wat dit spel - in vergelijking
met andere tangrams - zo bijzonder maakt? Zit er een nieuw element in? (Het spiegelen misschien?)
Ik herinner me dat ik het als kind niet zo leuk vond. Best moeilijk. Ook nu kan het me nog niet enthousiast maken.
Het zou misschien wel een goed materiaal kunnen zijn voor meer- en hoogbegaafden die graag problemen oplossen.
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Twisting Tangrams

Berichtdoor Mark van de Weg op 02 okt 2017, 10:15

Het in spiegelbeeld moeten leggen inderdaad.
Bij het huidige Tangram moeten de puzzelopdrachten gemaakt worden zoals de puzzelopdrachten het aangeven en bij mijn spel Twisting Tangrams moeten de puzzelopdrachten gemaakt worden in spiegelbeeld vandaar de naam Twisting Tangrams want je draait het om in spiegelbeeld.

Overigens de laatste categorie Bonusobjecten moeten 2 keer gemaakt worden.
Eerst moet het gemaakt worden zoals op de puzzelopdracht het is aangegeven, en daarna moet met de resterende stukjes de puzzelopdracht nog een keer gemaakt worden, maar dan weer in spiegelbeeld.
Je kunt het zien als je het filmpje wel af kijkt.
Bij de laatste categorie Bonusobjecten zijn de spelregels dus anders, maar dat wort uitgelegd verder in het filmpje.
Waar het mij om ging is dat de spellenuitgever tegen mij zei dat het voornamelijk ook te koop werd aangeboden op basisscholen aan groep 7 en groep 8 en ik benieuwd ben of scholen het hebben gekocht.

Vriendelijke groeten:
Mark van de Weg
Mark van de Weg
PABOforum Baby
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 01 okt 2017, 19:26
Groep: 0
PABO jaar: 0


Keer terug naar Vraag en Aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron