juf suus schreef:Aan mij hebben ze ook gevraagd of ik een proefles zou willen geven, en ik heb ook ja gezegd.
Met nog een week te gaan wordt het inderdaad wel krap. Hoop eigenlijk morgen wat te horen
had jij soms je gesprek om 11.00 uur want dan heb ik je waarschijnlijk gezien (meisje met een rok).
Heb jij trouwens nog meerdere sollicitaties lopen?
Jaaaaaa dat was ik!! Ik had mijn zwarte jurk met witte stippen aan! Want ik wilde iets aan doen waar ik me zeker in voel! Was jij dan voor of na mij?
En ik hoop dat we morgen wat horen, dan is de spanning ook gewoon voorbij. Ik word hier een beetje gek van... Ben al bij mijn vriend wezen logeren om gewoon even mijn gedachten te verzetten maar nu ik thuis ben, zit ik de hele tijd naast de telefoon.
Ik zou echt zoiets tegen je willen zeggen van ik hoop dat ze je aannemen, maar tegelijkertijd hoop ik dat ze mij aannemen!
Maar ik heb niet meerdere sollicitaties, ik wil iets in de buurt. Ik woon in Oegstgeest. En maandag ga ik in ieder geval brieven schrijven, dan ga ik maar voorlopig werken in de kinderopvang ofzo! Ik wil gewoon iets te doen hebben, iets is beter dan niets