Lesgeven in Londen

Bespreek hier zaken die je als afgestudeerd leerkracht tegenkomt: solliciteren, invallen, salaris, functioneringsgesprekken, e.d.

Moderator: miekiemousie

Lesgeven in Londen

Berichtdoor ProsperoTeaching op 07 jan 2015, 18:17

Hi (aankomende) docenten!

Allereerst de beste wensen voor 2015!

Mijn naam is Anna Bosch en ik werk voor Prospero Teaching in Londen. We zijn een uitzendbureau voor docenten en plaatsen dagelijks docenten in het basis, voortgezet en SEN onderwijs. Er zijn uitstekende carrieremogelijkheden voor afgestudeerde studenten van de pabo in Engeland wegens een groot tekort aan leerkrachten hier.

Veel docenten in Nederland zijn zich niet bewust van de mogelijkheden om in het buitenland les te geven terwijl dit een mooie aanvulling op je carriere kan zijn. Na het afronden van je opleiding kan je een qualified teacher status en een verklaring omtrent gedrag aanvragen en vervolgens kun je aan de slag op Engelstalige basisscholen.
Mocht je niet zeker weten of je beheersing van de Engelse taal voldoende is, dan kun je eventueel ook als onderwijsassistent beginnen om zo wat ervaring op te doen.

Ben je geinteresseerd of wil je graag meer informatie stuur dan gerust een email naar annab@prosperoteaching.com
Indien je zelf geen interesse hebt maar een leerkracht of onderwijsassistent aan mij doorverwijst, dan kun je een bonus krijgen van £100 tot £150 pond per kandidaat.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Groet,

Anna

Dit is de link naar onze website: www.prosperoteaching.com
ProsperoTeaching
PABOforum Baby
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 07 jan 2015, 18:08
Groep: 0
PABO jaar: 0

Keer terug naar In het werkveld

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten

cron