Oh geweldig Miriam!!! Dat lijkt me fijn...
Ik ging net zelfs even twijfelen, of het gesprek wel door zou gaan.
Ik hoorde namelijk voor het weekend een collega vertellen over een klassebezoek voor een functioneringsgesprek.
Die heb ik dus nog niet gehad...
Ik heb al wel wat leerpunten op een rijtje gezet.
Misschien dat iemand er even naar wilt kijken...
Leerpunten
- mijn stem gebruik (mijn eigen stem is al vrij hard...)
- het opruimen van de kids moet meer gestimuleerd worden
(afsluiting van de les)
- plannen van lesvoorbereidingen, vergaderingen en al t andere
( nu lijkt het nog zoveel)
- goed is goed....niet te perfect willen zijn
( rijtje van belangrijkheid maken)
- daadkrachtiger naar ouders toe
(er moet sneller actie komen, ik denk te veel)
- rust vinden: ik doe en wil te veel....ik blijf niet bij mijn regels maar pas
ze nog te vaak aan... (ik zing bijvoorbeeld steeds iets anders wanneer
ik aandacht wil)
- observatie (wanneer, wat schrijf ik op, hoe registreer ik dit?)