Hallo allemaal,
Voor mijn leergang gym heb ik weer een vraag. Ik heb de vorige gymles met m`n groep 7/8 een acrobatiekles gedaan bij de gym. In deze les ben ik begonnen met het platform maken, daarna het stoeltje en als laatste hebben de kinderen zelf 'levende piramides' nagemaakt van de foto`s die ik had meegenomen. Een aantal groepen zijn er ook nog aan toegekomen om zelf verschillende piramides te bedenken.
Omdat dit onderdeel voor de kinderen op mijn stageschool best een lastig onderdeel is - ze moeten elkaar helpen, ondersteunen, elkaar aanraken etc en voor sommige kinderen is dit heeel erg lastig - vond mijn mentor het belangrijk om hier op door te gaan de volgende les, dus een vervolgles acrobatiek te geven. Alleen loop ik hierin een beetje vast. Ik heb niet echt een idee wat ik in deze les zou kunnen gaan doen op het gebied van acrobatiek, ik wil wel even herhalen wat de kinderen al hebben geleerd, dus het stoeltje en het platform maar ikw il ook iets nieuws aanbieden. Als ik de kinderen weer dezelfde piramides laat maken is de betrokkenheid niet geweldig meer omdat ze dit al gedaan hebben en deze kinderen wel graag nieuwe dingen leren. Wie heeft er dus een idee wat ik in deze les kan gaan doen op het gebied van acrobatiek?
Alvast super bedankt.