[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 652: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 652: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 652: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 652: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 652: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
PABOforum.nl PABOforum.nl • Toon onderwerp - De beste quotes uit de stage!

De beste quotes uit de stage!

De naam zegt het al; post hier alles dat niet serieus is.

Moderator: timgearz

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Mirja op 12 feb 2002, 02:39

Tja, je kunt niet alles mee hebben in een film... ;D ;D
Ik heb het inderdaad ook allemaal gelezen, behalve dan The Silmarillion.... daarin schijnen ontzettend veel namen in te staan... Meer dan in de andere boeken. Als je dat boekt wilt lezen moet je de tijd hebben lijkt me...
Schooljaar 2008/2009: kleutergroep de apen
Avatar gebruiker
Mirja
Paboforumholist
 
Berichten: 1355
Geregistreerd op: 31 jan 2002, 05:12
Woonplaats: Noord Holland
Groep: 12
Schooltype:
PABO jaar: 0

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Gast op 13 feb 2002, 00:42

Toen ik stage bezoek kreeg van mijn mentor van de pabo, (man met baard) vroegen de kinderen: ' Is dat je opa?'
haha

Gelukkig kon mijn mentor er wel om lachen, maar hij krijgt dit nog vaak te horen van andere studenten en docenten!
:D :D :) ;)
Gast
 

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Yvonne op 15 feb 2002, 00:04

Ik heb een keer zo moeten lachen. ;D Ik stond bij de kleuters en ik zei iets van: ja, maar ik moet ook naar huis, want daar zit mijn moeder te wachten met het eten.
Waarop een kleuter heel vebaasd antwoordde: 'Heb jij een moeder dan?'

En in groep 3 moesten de kinderen het goede woordje bij het plaatje schrijven. Er stak een kind zijn vinger op en vroeg Wat is dit? (het was een plaatje van een ui) Ik zei: dat is een ui.
Toen vroeg hij: Is dat hetzelfde als een juin? (dialect voor ui)

En als laatste die ik ook nooit meer zal vergeten.
Ik stond in groep 7 toen een jongetje met dikke tranen over zijn wangen naar me toe kwam en zei: Juf mag ik ergens anders gaan zitten, want ik TOLEREER ze niet meer! (zijn klasgenootjes waren hem aan het pesten)
Pabo Breda, 3e jaars VT, stage groep 2
Avatar gebruiker
Yvonne
PABOforum Baby
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 03 mei 2002, 18:29

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Mirja op 15 feb 2002, 00:53

Aardig woordje voor iemand uit groep 7!!! :)
Schooljaar 2008/2009: kleutergroep de apen
Avatar gebruiker
Mirja
Paboforumholist
 
Berichten: 1355
Geregistreerd op: 31 jan 2002, 05:12
Woonplaats: Noord Holland
Groep: 12
Schooltype:
PABO jaar: 0

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor xX-Juf-Xx op 16 feb 2002, 02:49

:D :D :D

Ik was van de week op bezoek bij een school in den Haag, waar we een rondleiding kregen door het hele gebouw. Komen we bij zo'n kleuterklas waar ze net soep hadden gemaakt...
Er stonden twee pannen.
Wat voor soep hebben jullie gemaakt ? ''GROENTENSOEP !!!'' . Je kunt me veel wijsmaken maar groentensoep was het bij lange na niet !!

Anyway, één pannetje was gevuld met soep mét balletjes, de ander had geen balletjes.

Kleuter: 'Jaaa de TURKEN (!!!) mogen geen varkens !!!'
Deze opmerking kwam er best rascistisch uit (vraag me af of ik dat goed heb geschreven, anyway....)... In ieder geval moesten wij er wel om lachen.


Vorig jaar liep ik stage in groep 1. Één jongetje deed het nog wel eens in zijn broek. Zo ook nu weer. Dus ik met hem naar de wc om een schone broek aan te trekken. De vieze natte broek deed mijn mentor voor hem in een plastic tasje.
Ná schooltijd gaf mijn mentor deze kleuter dit plastic draagtasje met de boodschap deze aan zijn moeder te geven.
Het manneke begon meteen te glunderen en begon zijn vriendjes trots te vertellen dat hij :....
'' Een cadeautje voor mama had'' !!!!!!!!!!!!!. Al die kleuters wilden dus in de zak kijken. En dat manneke maar showen met zijn vieze natte stinkbroek.
Ben nog altijd nieuwsgierig geweest naar wat hij thuis tegen zijn moeder vertelt heeft '' mama, cadeautje !! smile smile :D'
HAHAHAHA.

Helaas vergeet ik meestal al snel de leuke opmerkingen, maar je komt er elke stagedag wel weer tegen.....

Veel standaard dingen ook
'' juf gaat u trouwen met de meester ? (mentor) '
' juf hoe oud bent u, want u bent wel nog klein hé '(ik heb een lengte van 1.63 en in groep 8 komen ze nog wel eens boven me uit...haha).
etc
ect

:D Bye, :D
~~xX-Juf-Xx~~
Avatar gebruiker
xX-Juf-Xx
PABOforum Peuter
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 07 feb 2002, 09:47
Woonplaats: Echt

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor missdreamer op 19 feb 2002, 03:32

Ik loop nu stage in een instroomgroep. De kinderen zijn dus nog lekker jong. De hele week had ik mijn lenzen ingehad maar de laatste dag mijn bril, doordat ik een ontstoken oog kreeg. In de kring van de ochtend zat er een jongetje heel vreemd naar mij te kijken. Hij vroeg aan de leerkracht wie ik was (terwijl ik er al de hele week ben). Hij wist het echt niet dus zette ik mijn bril even af. Toen zag hij wie ik was.
Hierna zette ik mijn bril weer op en keek hij me weer vreemd aan. Hij kon niet begrijpen dat ik dezelfde persoon was: met bril en zonder is niet dezelfde!
Juf van groep 4 :D
missdreamer
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 346
Geregistreerd op: 25 jan 2002, 00:07
Woonplaats: vlaardingen
Groep: 4
Schooltype:
PABO jaar: 0
Functie:

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Guest op 01 maart 2002, 14:06

Een keer kwam er een manneke van generlei waarde bij me aanschreiden met de boodschap dat z'n superman-gum achter de verwarming was gegooid door Aart. Hoe die het ooit voor elkaar had gekregen was een raadsel. De waarschijnlijk Russische gum begon te smelten en een ionische damp verdierf het lokaal voor een week.

Nou was dat knaapje echter zo geniaal om de week daarna de osama-bin-laden gum van Aart achter de verwarming te gooien, 'omdat hij was begonnen, etc.' Toen heb ik z'n etui uit z'n laatje gerukt en leeggekiepert achter de verwarming en gevraagd: En wat schieten we daar nou mee op?

Bleek dat de etui van Aart te zijn.
Guest
 

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor kleutertje op 01 maart 2002, 17:19

Toen ik in de eerste zat liep ik stage bij de kleuters. Ik had me nog niet zo veel verdiept in wat hun bezig hield en had dus zelf ook nog niet naar Pokémon gekeken...
En dan is het toch raar als je ineens een kleuter hoort gillen:
Pas maar op squirdle want ik ga evolueren!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had echt zoiets van HUH :o
Tweede jaar een eigen klas: groep 6 op de school waar ik vroeger zelf zat, Geweldig!!!
kleutertje
PABOforum Peuter
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 20 jan 2002, 10:24
Woonplaats: Rotterdam

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Marek op 02 maart 2002, 19:18

Marek
 

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Mirja op 05 maart 2002, 16:42

Schooljaar 2008/2009: kleutergroep de apen
Avatar gebruiker
Mirja
Paboforumholist
 
Berichten: 1355
Geregistreerd op: 31 jan 2002, 05:12
Woonplaats: Noord Holland
Groep: 12
Schooltype:
PABO jaar: 0

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Yo_-_D op 05 maart 2002, 21:09

Yo - D signing off...
Avatar gebruiker
Yo_-_D
PABOforum Baby
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: 04 maart 2002, 18:01
Woonplaats: Hasselt

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor xX-Juf-Xx op 13 maart 2002, 22:53

En wisten jullie ook al dat muizen tegenwoordig
ook al '' eiertjes'' leggen ? En als je een hippe naam wil moet je jezelf Hans Worst of Jan Noedel noemen.
~~xX-Juf-Xx~~
Avatar gebruiker
xX-Juf-Xx
PABOforum Peuter
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 07 feb 2002, 09:47
Woonplaats: Echt

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Petra op 14 maart 2002, 20:35

Vandaag kwam m'n stagebegeleister langs. Op een gegeven moment ging ze de gang op met m'n mentor. Vraagt een van de kinderen: ' Is dat uw moeder????'

Ach ja.......
Petra
 

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor JufPatricia op 07 apr 2002, 15:02

ik had ook zoiets grappigs, ik loop stage bij mlk-mok bij groep 4.

het was rond sinterklaastijd, en dus rond de winter.
we hadden het over wat je zoal eet in de winter.
ik had het over ertwensoep. ik vroeg de klas wat er allemaal in zit. nou ja, ertwen, het was groen, en ik zei: ja heel belangrijk is de spe......spe....spe (ik bedoelde spek) een meisje steekt de vinger op 'speculaas juf!'. nou ik lag slap.

op een dag hadden we t over achternamen, ik zeg mijn achternaam is 'goduto'. zegt er zon gozer van 7 wat klito? dus we lagen al dubbel en toen ik vroeg wat is jouw achternaam zegt ie 'huh?' zegt die gene naast m heel serieus en kwaad 'niet hoor juf hij heet jansen en geen huh! en dat heel serieus. Dus als ik hem nu zie zeg ik goedemorgen meneer HUH. dan liggen ze allemaal dubbel.

dan nog iets: ik stond op het punt ze naar huis te sturen. allemaal netjes armen over elkaar, ik wou prettig weekend zeggen en ze laten gaan steekt een ze vinger op 'Juf gaan we nog spelen'. ik zeg nou je mag nog wel blijven tot 4 uur hoor als je wilt'. iedereen begint te lachen. 'maar het is toch tijd juf? ik zeg 'ja, maar jij vraagt of we gaan spelen'. 'Nee u vraagt of ik tot 4 uur wil nablijven'. Nou prettig weekend zei ik toen maar......beetje miscommunicatie heeft dit geloof ik te maken.

en dan de standaard dingen:
* op vrijdagmiddag 'tot morgen juf'
* heeft u een baby in uw buik?
* wannneer gaat u trouwen?
* tegen mij meester zeggen en omgekeerd
* soms hoor ik 'mama!'

dan nog een paar grappige waarvan ze zelf niet in de gaten hebben waarom je lacht:
* ik was hier gevoetbald.....
* was me moeder je nog gebeld?
* ik ben een 7 gehaald!
we liepen op straat ivm een vossenjacht. er kwam een hele dikke man aan die niet op een man leek zeg C. spontaan:
'Dag mevrouw lekker weertje he!'. nou....zoek dan maar dat gat in de grond.

en dan zelf nog een blunder van me eerste stageweek:
ze moeten bij ons op hun handen rekenen.
10 is dus 2 volle handen. een meisje waarvan ik constant zag dat zij dat NIET deed was aan het huilen en zei dat het niet lukte. IK zei boos; 'gebruik dan ook beide handen meid!'. nog harder huilend 'ik heb maar 1 hand juf! '........tja.....slurf(je) he...
JufPatricia
 

Re: De beste quotes uit de stage!

Berichtdoor Yo_-_D op 07 apr 2002, 21:02

Zo'n geval van naamsverandering heb ik ook in de stage.
De eerste dag dat ik dit jaar op stage was ging ieder kind zich even voorstellen.

Op een gegeven moment kwam ik bij Jacob terecht en die zat niet echt op te letten.

Ik vroeg dus nog een keer: ' En hoe heet jij dan? '

Zegt ie:' Jacob, oh sorry'

Dus vanaf dat moment heb ik hem 'Jacob O' Sorry' genoemd.

Mzzl 8)
Yo - D signing off...
Avatar gebruiker
Yo_-_D
PABOforum Baby
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: 04 maart 2002, 18:01
Woonplaats: Hasselt

VorigeVolgende

Keer terug naar Humor, Spam en andere onzin

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron