vragen over verkorte DT PABO HS Leiden

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

vragen over verkorte DT PABO HS Leiden

Berichtdoor Chienie op 13 jul 2011, 11:50

Hoi hoi,

Ik wil graag de verkorte deeltijd aan de HS Leiden gaan volgen, maar zit met een paar vragen. Ik ben benieuwd naar ervaringen.

Hoe zit het met de collegedagen (dinsdag en donderdagavond 18.30-22.30 uur)? Is daar veel van verplicht? Ik heb zelf al een keer een paar maanden verkorte PABO aan HvA gestudeerd en daar werd het al snel minder en zat je meestal echt niet tot 22.00 uur in de collegebanken.
En wat houdt een individueel leertraject precies in? Ga je van tevoren met iemand bespreken welke competenties je moet ontwikkelen en welke colleges/vakken je moet volgen?
Heb je een vaste stagedag? Of maakt het niet uit welke dag (behalve woensdag waarschijnlijk)? En zij zoeken een stageplek voor je toch?

Ik ben aan het twijfelen of ik dit jaar al zal beginnen of volgend jaar. Volgend jaar zou veel praktischer zijn i.v.m. kinderen (1 gaat dan naar school en de ander mag dan naar de peuterspeelzaal, waardoor ik meer tijd heb voor mezelf en dus om te studeren). Ik werk overigens niet nu. Ik zou dan 1 dag oppas hebben (dat hoop ik nu te regelen) als ik stage loop en verder zal het op avonden en weekends komen.

Ik sta open voor alle tips/informatie.

En ja, ik heb ook al wat vragen gesteld aan de hs zelf, maar daar zat nu iemand die duidelijk precies hetzelfde boekje had als ik en niet geheel inhoudelijk op de hoogte was.

Groetjes
Chienie
PABOforum Baby
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 13 jul 2011, 11:39
Groep: 0
PABO jaar: 0

Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron