Ik heb een aantal dringende vragen voor jullie forumgangers

Na lang twijfelen wil ik toch graag de verkorte deeltijd gaan doen. Ik heb SPH gedaan 10 jr geleden en het is tijd voor wat nieuws.
Nu wil ik graag z.s.m. starten maar ik weet niet zo goed welke school het beste is.
Ik ben naar de open avond van de HRO geweest , maar daar waren vooral studenten van rdam aanwezig en rdam start pas in sept.
Dordt wel in febr, maar dat is minder praktisch qua reizen.
Hro ken ik redelijk aangezien ik SPH gedaan heb daar.
Maar is er iemand die Inholland kent, de pabo daar stond een aantal jaar geleden volgens mij niet zo goed bekend, evenals de school en organisatie...
De keuzegids 2011 kost 50,- om te downloaden dus ik hoop dat jullie antwoord hebben op deze vraag

Ik las op de Inholland site dat als je de 2 jarige variant doet, je rekening moet houden met meerdere dagen stage???
Weet iemand welke lesdagen er zijn en hoeveel stage je moet lopen bij de 2 jarige deeltijd?
Kan je zelf een stage plek zoeken? Ik zou graag openbaar onderwijs willen en ik heb nl. een schoonzus die int onderwijs werkt..

Bij 2 jarig wordt er gekeken naar competenties, hoe ziet dat er in de praktijk uit? Is het de bedoeling dat je een afstudeer scriptie schrijft?
Alvast heel erg bedankt!
Gr saskia