week van de lentekriebels

Geschikt voor de groepen 1/2, 3 en 4

Moderator: miekiemousie

week van de lentekriebels

Berichtdoor 1103 op 14 maart 2012, 21:25

Wie doet er volgende week ook weer mee met de week van de Lentekriebels? Wij hebben vorig jaar voor het eerst meegedaan en doen dit jaar weer mee. Twee weken lang staan in het teken van relaties en seksualiteit. Op zich heel erg leuk! We beginnen met een interview waarbij de kinderen hun ouders vragen moeten stellen. Vorig jaar ging dat over hun eigen geboorte, dit jaar gaat het meer over op wie ze het meest lijken, wat papa of mama vroeger wilde worden, of ze hun opa en oma hebben gekend etc. etc. We gaan hartjes ballonnen oplaten met kaartjes er aan en zo staan er nog veel meer leuke dingen op het programma. We sluiten het 'thema' af met een soort presentatie. Ouders mogen in de klassen komen kijken. Omdat ik groep 3 heb, komen ouders al veel in de klas en hebben ze dus het meeste al gezien. Ik ben op zoek naar een originele afsluiting, zodat het toch een beetje nieuw is voor de ouders. Vorig jaar heb ik bv. een lied met de kinderen gezongen (ik heb de kriebels...). Iemand ideetjes???
1103
PABOforum Peuter
 
Berichten: 115
Geregistreerd op: 17 okt 2005, 08:04
Woonplaats: Haarle

Keer terug naar Onderbouw

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron