GEZOCHT - PARTICIPANTEN

Wil je een boek kopen of juist een boek verkopen? Of heb je andere vragen/verzoekjes?

Moderator: timgearz

GEZOCHT - PARTICIPANTEN

Berichtdoor DeborahE op 08 okt 2016, 12:42

Beste allen,

Voor mijn opleiding Kinderen met leer- en gedragsproblemen aan de Universiteit van Leiden ben ik op zoek naar docenten van groepen 5, 6, 7 en 8 (en docenten die in de afgelopen vijf jaar voor een van deze groepen hebben gestaan) die mee zouden willen doen aan een onderzoek naar continue voortgangsmonitoring. Dit is een wetenschappelijk onderbouwd en effect systeem om leerlingen te volgen. Onderzoek heeft reeds aangetoond dat het systeem een effectieve manier is om leerlingen te volgen en instructie bijtijds bij te sturen, echter, docenten lijken soms wat moeite te hebben met het interpreteren van de grafieken die uit het systeem komen. Om die reden hebben we een videotraining ontwikkeld en we willen onderzoeken of deze effect heeft op de interpretatievaardigheden van docenten.

U krijgt een videotraining over het systeem en als u wilt kunt u na deelname gebruik gaan maken van het systeem. Daarnaast vult u een aantal vragenlijsten in. Deelname aan het onderzoek duurt ongeveer 1.5 tot 2 uur (inclusief pauze) en kan plaatsvinden bij u op school, thuis of bij de Universiteit van Leiden.

U zou me erg helpen met uw deelname aan het onderzoek. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan hoor ik dit graag via een reactie op dit topic, een persoonlijk bericht of een mail naar d.d.eijs@umail.leidenuniv.nl. Ook voor meer informatie kunt u contact met mij opnemen.
DeborahE
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 08 okt 2016, 12:27
Groep: 0
PABO jaar: 0

Keer terug naar Vraag en Aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten