De agenda voor leerlingen (17,50)

Wil je een boek kopen of juist een boek verkopen? Of heb je andere vragen/verzoekjes?

Moderator: timgearz

De agenda voor leerlingen (17,50)

Berichtdoor Milco op 05 nov 2014, 10:23

Http://www.agendavoorleerlingen.nl

Deze unieke agenda is voor leerlingen een fantastisch hulpmiddel bij het maken van een duidelijke planning. Niet alleen de overzichtelijk ruime opzet draagt hieraan bij, ook de snel toepasbare studietips in de agenda worden als zeer waardevol ervaren.

Pluspunten:

Elke dag is in twee delen gesplitst. Een deel voor het huiswerk, het andere deel voor de planning. Hier kunnen ook alle andere activiteiten zoals sport, muziek in mee worden genomen. Met afvinkhokjes voor afgeronde activiteiten. Werkt motiverend!

Handige leertips in de agenda.

Pagina┬┤s net iets groter dan gemiddeld (voldoende ruimte voor alle activiteiten).

Op twee pagina┬┤s de hele week weergegeven, zodat de leerling direct overzicht heeft.

Elke agenda heeft een uniek uiterlijk. De leerling kan zelf de voorkant samenstellen (foto/tekening), waardoor de agenda een persoonlijk karakter krijgt. Iets wat veel leerlingen aanspreekt.

Geen reclame en foto┬┤s in de agenda, dus weinig afleiding.

De agenda kan voor 17,50 besteld worden via http://www.agendavoorleerlingen.nl.
Milco
PABOforum Baby

Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: De agenda voor leerlingen (17,50)

Berichtdoor Anita op 05 nov 2014, 22:36

@Milco,

Ik heb je berichten teruggekeken, maar ik zie alleen maar reclame voor agenda's. Wanneer hier vragen op komen wordt er niet gereageerd maar je plaatst later wel weer een nieuw reclamebericht. Ook op een bericht over een agenda die besteld en betaald is wordt niet meer gereageerd.
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee wanneer iemand een eigen product onder de aandacht brengt, maar naar mijn idee voeg je op deze manier niets toe aan het forum.

De discussie over het nut van zo'n agenda lijkt me interessant om te voeren. Wanneer een reactie weer uitblijft zal ik je moeten blokkeren als lid.
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Anita
PABOForum team

Schooltype: Openbaar
Functie: Groepsleerkracht

Re: De agenda voor leerlingen (17,50)

Berichtdoor Milco op 05 nov 2014, 23:00

Excuses en zie nu inderdaad de reacties op het eerdere bericht. Ik heb hier nu op geantwoord. Dit onderwerp mag wat mij betreft dan ook gesloten worden. Dubbel is ook zowat. Nogmaals excuses!

Mvg.

Milco
Milco
PABOforum Baby

Keer terug naar Vraag en Aanbod