Belangrijk dat je leerlingen gezond eten?

Wil je een boek kopen of juist een boek verkopen? Of heb je andere vragen/verzoekjes?

Moderator: timgearz

Belangrijk dat je leerlingen gezond eten?

Berichtdoor Denisek op 12 nov 2010, 10:42

Voor een onderzoek van de Universiteit van Amsterdam in samenwerking met de (door de overheid gesteunde) stichting KidsVitaal ben ik op zoek naar deelnemers voor een interview. De afgelopen weken was de campagne ‘Dat ziet er lekker uit!’ veelvuldig te zien en horen op tv, internet en radio. Deze campagne had als doel kinderen tussen de 7 en 12 te tonen hoe leuk het eten van groente en fruit kan zijn.
In een interview van ongeveer een uur praten we met kinderen en hun ouders over de campagne en over gezond eten. Op deze manier krijgen we hopelijk meer inzicht in de effectiviteit van gezondheidscampagnes. Deelname is vrijwillig en natuurlijk zullen alle gegevens vertrouwelijk worden behandeld! De kinderen krijgen na afloop een attentie en bovendien zullen de onderzoeksresultaten na afloop worden gedeeld.

Ik ben op zoek naar kinderen tussen de 7 en 12 jaar, liefst woonachtig in de Randstad. Ben je docent van groep 3 t/m groep 8 en ben je bereid om met een aantal leerlingen mee te werken? Ik hoor het heel graag! Mail naar: D.J.M.kortlever@student.uva.nl. Alvast ontzettend bedankt!
Denisek
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 12 nov 2010, 10:37
Groep: 0
PABO jaar: 0

Keer terug naar Vraag en Aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten