[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 652: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 652: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2975)
PABOforum.nl PABOforum.nl • Toon onderwerp - Werk

Werk

Elke gebruiker kan hier zich even voorstellen. Stel vragen om de anderen beter te leren kennen.

Moderator: timgearz

Re:Werk

Berichtdoor mees op 22 sep 2002, 12:03

Toen ik anderhalf jaar geleden op de pabo zat, werkte ik ook. Eerst als klassenassistent (ID-baan, voorheen Melkert), maar een paar maanden voor het afstuderen heb ik een klas gekregen, door een plotseling vertrek van een leerkracht. Mijn werk werd meteen mijn laatste fase in mijn Lio.
Ik moet er wel even bijvertellen dat ik de avond-pabo heb gedaan, dus werken was qua tijd geen probleem. Ik heb het zelfs gezien als een zinvolle aanvulling op de studie.
Avatar gebruiker
mees
PABOforum Peuter
 
Berichten: 171
Geregistreerd op: 29 jun 2002, 13:09
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Re:Werk

Berichtdoor lin83 op 23 sep 2002, 10:24

He cindy ik geef ook gymles!
Is leuk om te doen, ik geef kinderen van 5 tot 15 jaar les.
Ik doe het nu 5 uur in de week!
Verdient leuk en is onwijs leuk om te zien hoe de kinderen bezig zijn! :)
Avatar gebruiker
lin83
PABOforum Baby
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 06 sep 2002, 11:37
Woonplaats: Apeldoorn

Re:Werk

Berichtdoor minnuh op 23 sep 2002, 11:28

[quote author=Juffie Cyn link=board=14;threadid=296;start=20#6150 date=1032640002]
Minnuh, jij staat toch al een aantal jaren voor de klas? Nieuwsgierig als ik ben...waarom nóg een baan als je er al 1 hebt??
[/quote]

Waarom ? Omdat het werk in de kroeg, echt super is. Het werk voor de klas is heel leuk, maar zwaar !
Ik zie het werk als een totale ontspanning. fysiek afreageren.
Bovendien zit je midden in het uitgaancircuit en verdien je een leuk centje bij. Ik ga bijvoorbeedl van de fooien op wintersport.
Het is echt super. JE zou eens moeten komen kijken.
klassuh
Avatar gebruiker
minnuh
PABOforum Baby
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 10 sep 2002, 11:33
Woonplaats: apeldoorn

Re:Werk

Berichtdoor Juffie Cyn op 23 sep 2002, 17:31

Ik vind het wel een leuk idee hoo, invalkracht, maar je weet van te voren niet wat je inkomsten zijn en of je ze überhaupt hebt. En het is tegenwoordig zo dat je wel inkomsten moet hebben (denk aan o.a. de verzekering). Dus dat is een probleem, denk ik. Graag een reactie, als je het niet met me eens bent.
Juf van een ADHD-klasje op het cluster 4
Avatar gebruiker
Juffie Cyn
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 346
Geregistreerd op: 30 aug 2002, 16:56
Woonplaats: Capelle a/d IJssel
Groep: 4
Schooltype:
PABO jaar: 0

Re:Werk

Berichtdoor Juffie Cyn op 11 okt 2002, 19:10

Ik heb er sinds vandaag een baan bij. Ik blijf nog steeds bij de Zeeman, maar ik ga nu ook op een kinderdagverblijf werken en ik mag zelf zeggen wanneer ik kan. Extra zakcentje én ik heb er ontzettend veel zin in. Dus joepie!! :D
Juf van een ADHD-klasje op het cluster 4
Avatar gebruiker
Juffie Cyn
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 346
Geregistreerd op: 30 aug 2002, 16:56
Woonplaats: Capelle a/d IJssel
Groep: 4
Schooltype:
PABO jaar: 0

Re:Werk

Berichtdoor Pascalle op 18 okt 2002, 13:12

Ik werk bij de Hema dit doe ik op donderdagavond, zaterdag, koopzondagen en vaak als ik eens een dag geen les heb en ik goed op schema ben met m'n huiswerk. Is een druk leventje maar gaat wel
Drie dagen in de week: groep 6/7 (nu tijdelijk de hele week)
Pascalle
PABOforum Peuter
 
Berichten: 58
Geregistreerd op: 14 okt 2002, 09:05

Re:Werk

Berichtdoor Youcantcontrolme op 20 okt 2002, 15:06

:o Wow, hoe kan het dat jullie allemaal werken? Ik moet 1,5 uur reizen.. en soms nog meer. Hopelijk verandert dat als ik rond februari op kamers ga. Maar momenteel heb ik er echt geen tijd voor. En in het weekend wil ik ook graag mijn vriend zien. Maar ja, nu ben ik idd wel een beetje blut.

EN ik moet ook nog binnenkort een activiteit zoeken.. iets wat kinderen buitenschools doen. Dus bijvoorbeeld gymles geven of bij scouting meehelpen. Een peuterspeelzaal kan ook. Maar, als je gymles wilt gaan geven moet je daar toch een diploma voor hebben ofzo? Je kan dat toch niet zomaar geven?

:-\
Youcantcontrolme
 

Re:Werk

Berichtdoor charmed op 21 okt 2002, 13:36

Ook ik werk :(
Dit doe ik al drie jaar, bij de edah in de vulploeg.
Twee avonden en in de zomervakantie vaak vier avonden, voor het geld omdat ik dan wel geen huur hoef te betalen, maar wel mijn eigen opleiding. ::)
Het grootste voordeel aan mijn baan is wel het feit dat je toch een beetje gratis sport (het is hard werken, want daar heb ik niet veel tijd voor.
Ook is het heel heerlijk dat ik mijn weekend op deze manier vrij hou ;D
Leraar, elke dag anders
Avatar gebruiker
charmed
PABOforum Peuter
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 19 okt 2002, 14:58
Woonplaats: Rotterdam, spijkenisse

Re:Werk

Berichtdoor Youcantcontrolme op 21 okt 2002, 13:54

Hey maar hoe laat zijn jullie meestal thuis door de week? Ik rond 7, 8 uur ...
Youcantcontrolme
 

Re:Werk

Berichtdoor charmed op 21 okt 2002, 13:59

Poehhhhh

Dat verschilt, soms om 10 uut klaar :D
Soms om half 12 klaar :(
Leraar, elke dag anders
Avatar gebruiker
charmed
PABOforum Peuter
 
Berichten: 55
Geregistreerd op: 19 okt 2002, 14:58
Woonplaats: Rotterdam, spijkenisse

Re:Werk

Berichtdoor Kimmetje op 21 okt 2002, 14:14

En ook ik werk, ik werk in een discotheek achter de bar. Het is ontzettend leuk en ik verdien goed, het enige probleem is om na het weekend weer over te schakelen op het dagritme, ipv het nachtritme.
Kimmetje
PABOforum Baby
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 19 okt 2002, 12:51

Re:Werk

Berichtdoor margriet op 22 okt 2002, 19:03

::)
nou ik ben een druk baasje. zit op dit moment eigenlijk te 'wachten' op mijn lio die pas in januari echt begint.
nu heb ik weinig (lees: bijna geen) colleges en voldoende tijd en werk ik fulltime bij de bakker (waar ik normaal alleen op vrijdagavond en zaterdag werk). geld verdienen en bijspringen ivm personeelstekort.
daarnaast geef ik ook nog 2 keer per week training bij een gymnastiekvereniging. ben ook gediplomeerd en dat is hartstikke leuk!!! ik heb 2 heerlijke groepen.
daarnaast doe ik nog mee aan een of ander project van intomart. mensen tellen in de ochtenspits. vroeg opstaan, maar verdient goed.
de tijd die ik dan nog overheb, besteed ik aan school, zelf sporten en vrienden.
trouwens: ik zie er erg tegenop om mijn baantje bij de bakker te verlaten. heb het daar onwijs naar mn zin. hebben jullie daar ook wel eens last van. ik zit er ook ernstig over te twijfelen om over een paar jaar een paar opleidingen / cursussen te doen, zodat ik mijn EIGEN bakkerij kan opstarten....
liefs grietjuh

trouwens ik doe de pabo in ede. heb daar nog niemand van gezien, maar het is een HELE GEZELLIGE EN LEUKE PABO!!!!
margriet
 

Re:Werk

Berichtdoor Christel op 22 okt 2002, 22:27

Heb met mijn man een eigen bedrijf en twee kleine kinderen...

Wel genoeg toch? 8)
Digipabo, 2e jaars
Avatar gebruiker
Christel
PABOforum Baby
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 22 okt 2002, 20:03

Re:Werk

Berichtdoor matje-schatje op 30 okt 2002, 15:37

[quote author=margriet link=board=14;threadid=296;start=40#7772 date=1035309827]
::)

trouwens ik doe de pabo in ede. heb daar nog niemand van gezien, maar het is een HELE GEZELLIGE EN LEUKE PABO!!!!
[/quote]

Goed lezen hoor!! Ik heb weleens genoemd dat ik op de pabo in Ede zat! Het is daar zeker gezellig!!
Ik ben er alleen af, en heb nu een heeeeel erg leuke baan in groep 4. Waar ga je je LIO lopen? Ik heb die gedaan in Amsterdam, op de morgenster (evangelisch).
En trouwens..om antwoord te geven op je vraag: ik heb dat nooit gehad, dat ik wel iets anders zou willen. Ik dacht wel eens: als het maar niet tegenvalt straks voor de klas.... maar het is echt fantastisch je eigen klas, tis nog veel leuker dan je LIO. Ik geniet er iedere dag van....al is het wel heel druk (als je een beetje een perfectionist bent...
succes met je laatste jaar, en je LIO!
Avatar gebruiker
matje-schatje
PABOforum Baby
 
Berichten: 43
Geregistreerd op: 25 mei 2002, 07:55
Groep: 1
PABO jaar: 0

Re:Werk

Berichtdoor Alexandra op 28 jul 2003, 19:17

Avatar gebruiker
Alexandra
PABOforum Baby
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 21 jul 2003, 19:34
Woonplaats: Den Haag

VorigeVolgende

Keer terug naar Voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten