Omscholen via de (I)PABO

Elke gebruiker kan hier zich even voorstellen. Stel vragen om de anderen beter te leren kennen.

Moderator: timgearz

Omscholen via de (I)PABO

Berichtdoor juf Bianca op 31 aug 2010, 10:32

Hallo allemaal,

Na ruim 15 jaar gewerkt te hebben in de banksector op een financiele afdeling ga ik vandaag te horen krijgen dat ik eind van het jaar wat anders moet gaan zoeken. Nu ik zelf bij deze onderhandelingen heb gezeten ben ik al verder in het proces. Heb dus al een half jaar kunnen denken wat ik wil.

Ben een moeder van 3 jonge kinderen(4, 7 en 9 jaar). Ik ben vrij actief op school. Voorzitter in de Ouderraad sinds een jaar en probeer waar mogelijk te helpen in allerlei activiteiten. Sinds gisteren ook overblijfmoeder. Heb ook diverse gesprekken met de leraren gehad over het leraar zijn. Weet dat het geen makkelijke baan is. Maar vind het heerlijk om met die kinderen bezig te zijn. Eerst vond ik de kleintjes alleen leuk maar merk steeds meer dat de bovenbouw ook heel leuk kan zijn.

Ik heb voor mezelf besloten om deze kans aan te grijpen om me te laten omscholen. Alleen ben ik aan het twijfelen. Kan ik de stof wel aan. Welke opleiding(ik denk de IPABO in Amsterdam), hoe zit het met de 21+ toets, is het niet te zwaar enz enz.

Ik hoop hier de nodige informatie te kunnen vinden op dit forum.
Februari 2011 start ik bij het Windesheim.
juf Bianca
PABOforum Baby
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 31 aug 2010, 10:15
Woonplaats: Purmerend
Groep: 8
PABO jaar: 1

Jeugdboekenforum

Berichtdoor Corry. op 31 aug 2010, 17:23

Ik ben Corry. en ik heb mijn hele leven in speciale bibliotheken gewerkt.
Ik ben moderator van het jeugdboekenforum en heb me daarom op dit forum geregistreerd.

Hou je van (jeugd)boeken lezen? Dan is dit misschien iets voor jou!
Wij willen graag nieuwe leden aan ons jeugdboekenforum toevoegen, vandaar deze oproep.
Op het jeugdboekenforum lezen wij boeken voor de leeftijd van 9-13 jaar. Een nieuw topic om boeken te bespreken voor de oudere jeugd is zojuist aangemaakt.
De procedure is als volgt:
* We kiezen met behulp van een poll uit drie boeken.
* Het boek dat de meeste stemmen trekt gaan we lezen.
Let op: We hebben een maand de tijd om te lezen.
* Na deze maand gaan we een paar dagen discussiëren over het boek.
* Daarna kiezen we een nieuw boek.
We zouden het op prijs stellen als je je zou willen opgeven voor dit forum!
* Na registratie is voorstellen gewenst.
* Er zijn op het forum ook mogelijkheden voor tips en recensies en er is een keuzelijst voor jeugdboeken.
P.S. Als je je registreert vóór 5 september kan je meestemmen voor stemronde 6.
Het forum is te bereiken via: http://jeugdboeken.forumup.nl/

Sjee, Four Seasons en Corry.
Corry.
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 25 aug 2010, 16:22
Groep: 0
PABO jaar: 0


Keer terug naar Voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten

cron