Salariƫring en inschaling PO

Vragen, tips, complimenten, reacties en andere zaken die met dit forum te maken hebben.

Salariƫring en inschaling PO

Berichtdoor piet119 op 14 apr 2011, 21:12

Ik volg momenteel de pabo deeltijd verkort. Zou eigenlijk wel al als bijv. onderwijsassistent al aan de slag willen.
Ben halverwege 2009 zonder werk gekomen. Hoe word ik straks in het basisonderwijs ingeschaald? Kijkt men hierbij naar mijn laatstverdiende salaris?
(welk een stuk hoger was dan salariƫring in het PO) En stel dat ik nu tijdens mijn studie een baan voor 1 of 2 dagen als klassenassistent aanneem, heeft dit dan een nadelige invloed op mijn basissalaris?
Wie kan mij hier iets over zeggen?
piet119
PABOforum Baby
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 04 jul 2010, 22:09
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Salariƫring en inschaling PO

Berichtdoor Joke op 16 apr 2011, 22:05

Helaas, ik heb geen idee. Ik wist niet eens dat dit zo maar kon, want je hebt toch geen diploma daarvoor?
Waar werkte je hier voor? Al in het onderwijs?
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Salariƫring en inschaling PO

Berichtdoor melissa89 op 28 jul 2011, 10:41

Ik val een aantal maanden in voor een leerkracht die met zwangerschapsverlof gaat.
Dit doe ik fulltime en in een kleuterklas. hebben jullie enig idee wat het maandsalaris is, voor deze functie?
Ik krijg voor een maand namelijk 1010,00 euro gestort. Dit lijkt mij erg weinig.
alvast bedankt!
melissa89
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 28 jul 2011, 10:32
Groep: 1

Re: Salariƫring en inschaling PO

Berichtdoor Robje op 28 jul 2011, 11:16

Welke functie staat er op je loonstrook? Welke werktijdfactor? Welke inschaling?
1010 piek kunnen jij en ik wel weinig vinden, maar over het algemeen houdt het onderwijs zich strikt aan de cao. Het enige gesjoemel wat mogelijk is, is de inschaling, de functie etc. Heb je een tijdelijk contract? Wat staat er dan op? Klopt dat met de vermelding op de loonstrook?
Robje
Paboforumholist
 
Berichten: 1411
Geregistreerd op: 10 dec 2005, 14:03


Keer terug naar Feedback (en andere forumzaken)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten